آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت کاملا رایگان

آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت کاملا رایگان

  • ۰
  • ۰

در واقع استراتژی محتوا به چشم انداز نهایی محتوای شما اهمیت می دهد. در این حالت جزئیات و چگونگی محتوایی که ایجاد شده است بررسی می شود. در این نوع استراتژی شما می توانید روی تمامی محتواهایی که به کاربران خود ارائه می دهید تمرکز داشته باشید.

تولید محتوا چیست

 در بازاریابی محتوا شما باید روی تاکتیک های ارائه محتوا و نحوه اجرای آنها زمانی که به دست مخاطب نهایی می رسد تمرکز کنید. در این حالت محتوا برای مقاصد خاص بازاریابی می شود. این موارد خاص می تواند هر چیزی باشد و هدف نهایی در این حالت تولید و ارائه محتوایی است که منجر به خرید کاربر شده و باعث بهبود کسب و کار شود.

استراتژی محتوا چیست و چه کمکی به شما می کند؟

در حالت کلی استراتژی محتوا مانند یک چراغ شما را به در مسیر درست هدایت می کند. در این مسیر شما به استراتژی نیاز دارید که به خوبی مخاطبان شما را به اهداف شرکت و مجموعه شما آشنا کند. این استراتژی باید به اندازی کافی انعطاف پذیر باشد و بتواند به راحتی خود را با شرایط شرکت شما وفق داده و در مواقع لزوم هم تغییر کند.
برای اینکه یک استراتژی محتوایی درست داشته باشید باید موارد زیر را به دقت انجام داده و در مسیر تولید محتوای خود از این موارد استفاده کنید.


تعریف مخاطب

اولین قدم در استراتژی محتوا این است که باید مخاطبان خود را به درستی تعریف کنید. به شناخت سایت بازاریابی اینترنتی عنوان مثال شما باید درک درستی از مخاطبان سایت، جنسیت، سن و موقعیت مکانی آنها داشته باشید؛  این اطلاعات را می توانید به راحتی از ابزار هایی مانند گوگل آنالیتیکس سایت به دست بیاورید.
با استفاده از این اطلاعات می توانید بفهمید که چه افرادی با چه سنی و از کجای دنیا سایت شما را بازدید می کنند.اینکه این افراد ایا از توییتر به سایت شما آمده اند و یا از طریق تبلیغات در اینستاگرام با سایت شما آشنا شده اند. چه کلماتی را در گوگل سرچ کرده اند که به سایت شما رسیده اند. با بررسی کلمات سرچ شده توسط آنها می توانید به نیاز های آنها پی ببرید.

استراتژی محتوا


در نتیجه با استفاده از استراتژی محتوا می توانید گستره مناسبی از مخاطبان را برای خود تعریف کرده و بر اساس علایق آنها اقدام به تولید و انتشار محتوا کنید. همچنین بستر های محبوب در بین آنها را شناسایی کرده و در همان بستر ها برای آنها محتوای مورد نظر را تولید کنید.

بررسی محتوا

بررسی محتوا یکی دیگر از مهمترین اقدامات در استراتژی محتوا است. در این بخش شما باید نگاهی عمیق به محتوای خود داشته باشید و به آن به دید یک پژوهش علمی نگاه کنید. تحقیق در مورد محتوا بخش اول در خصوص بررسی محتوا بوده و به عنوان یکی از مهمترین نیچ مارکتینگ بخش های استراتژی محتوا شناخته می شود.در بررسی محتوا شما باید از اصول مهمی پیروی کنید این اصول خیلی هم دشوار نیستند ولی می توانند تاثیر بالایی در استراتژی محتوا شما داشته باشند.


اصول مهم در بررسی محتوا


1. بررسی محتواهای فعلی

قبل از اینکه بخواهید در خصوص تولید محتوا تحقیق کنید لیستی از مطالبی که در حال لینک حاضر در سایت و یا در اختیار دارید را آماده کنید

.
2. سازماندهی کلمات کلیدی در تولید محتوا

شما باید کلمات کلیدی و برچسب ها را در لیستی که آماده کرده اید سازماندهی و مدیریت کنید. در نتیجه شما باید موارد زیر را بررسی کرده و انها را نظم دهید:

  • طول محتوا باید متناسب و منظم باشد.

  • کامل‌ترین آموزش گوگل کیبورد پلنر

  •  موضوع محتوای باید پیوستگی داشته باشند.

  •  لحن محتوا باید یک شکل باشد.

  • محتواهای تولید شده باید با هم ارتباط موضوعی داشته باشند.

3. اضافه کردن معیار های موفقیت محتوا

در این مرحله باید به محتواهای قبلی معیارهای موفقیت یک محتوا مزایای بازاریابی محتوایی را اضافه کنید. در نتیجه محتواها را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید


4. تجزیه و تحلیل داده ها برای پیدا کردن یک الگوی مناسب

شما باشد داده هایی را که به دست میاورید همواره پردازش کنید تا بتوانید بر اساس آنها الگوی رفتاری کاربران را پیدا کنید. در نتیجه با این کار می تواند خلا تولید محتوا در سایت خود را به خوبی پوشش داده و محتوای پیشرفته تری نسبت به سایر سایت ها تولید کنید.

  • ۰۱/۰۶/۱۹
  • عطا والی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی