آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت کاملا رایگان

آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت کاملا رایگان

  • ۰
  • ۰

سئوی کلاه سیاه (جعلی) چیست؟

سئوی کلاه سیاه به مجموعه روش هایی گفته می شود که برای افزایش رتبه سایت یا صفحه در موتورهای جستجو از طریق ابزارهایی که شرایط خدمات موتورهای جستجو را نقض می کنند ، استفاده می شود. اصطلاح "کلاه سیاه" در فیلم های غربی ایجاد شده است تا "افراد بد" را از "افراد خوب" که کلاه سفید به سر می گذارند متمایز کند اخیراً ، معمولاً برای توصیف هکرهای رایانه ای ، سازندگان ویروس و کسانی که کارهای غیراخلاقی با رایانه انجام می دهند ، استفاده می شود.
بسیار مهم است که بدانید با اجرای تاکتیک ها و استراتژی های SEO Black Hat می توانید سایت شما را از موتورهای جستجو خارج کند ، شما را از منبع شماره یک مراجعه به اینترنت به یک سایت بلوکه شده تبدیل کند.
معنای واقعی سئوی کلاه سیاه چیست
معمولاً به عنوان روش تایید نشده تعریف می شود که با این وجود می تواند رتبه بندی یک سایت را در صفحه نتیجه موتور جستجو (SERP) را افزایش دهد. این اقدامات خلاف شرایط موتور جستجوگر است و می تواند منجر به ممنوعیت نمایش سایت در موتور جستجو و سایت های وابسته شود

نحوه گزارش سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه

دو دلیل وجود دارد که شما می توانید سئوی کلاه سیاه را گزارش دهید. یا وب سایت شما از طریق هک مخرب ، ویروس یا کمپین SEO منفی پیوندهای ناخواسته مورد حمله قرار گرفته است ، یا نتایج وب اسپمی را در یک کلمه کلیدی رقابتی مشاهده می کنید که وب سایت شما در آن رتبه بندی می کند. برای مورد دوم ، شما می توانید گزارش اسپم وب را از طریق Google Webmaster Tools ثبت کنید. لطفاً با صلاحدید از این ابزار استفاده کنید. SPAM به معنای موقعیت های جستجوی بالاتر از من نیست! گزارش نادرست هرزنامه وب می تواند سئوی کلاه سیاه محسوب شود.

 

در صورت حمله به وب سایت شما از طریق هک مخرب ، ویروس یا بدافزار ، پس از حذف کد مخرب ، درخواست بررسی بدافزار را بدهید. درصورتی که وب‌سایت شما هدف یک کمپین منفی SEO برای پیوندهای ناخواسته قرار گرفته باشد، پس از این‌که سعی کردید با وب‌مسترهایی که این پیوندها را به وب‌سایت شما هدایت می‌کنند تماس بگیرید، می‌توانید برای تماس از ابزار Disavow Links در Google Webmaster Tools استفاده کنید.

چرا از سئوی کلاه سیاه استفاده نکنیم

استفاده از تاکتیک های سئوی کلاه سیاه باعث می شود وب سایت شما از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو جریمه شود. اگرچه ممکن است از این طریق آمار بازدید به سایت شما افزایش یافته و موفقیت کوتاه مدتی حاصل شود ،اما باید بدانید که مجازات های Google پیچیده تر شده و می توانند تأثیرات مخربی بر رتبه و بازدید شما داشته باشند.
با توجه به اینکه صدها میلیون کاربر در روز در Google جستجو می کنید ، آیا واقعاً می توانید از ایندکس خارج شوید؟

آموزش درست نویسی در فارسی

سئوی جعلی چیست

سئو کلاه سیاه

همان طور که قبلا اشاره کردیم سئوی جعلی یا منفی در مقابل سئوی مثبت است . با توجه به اینکه سئوی سفید تمرکز افراد بر روی این موضوع است تا امکانات و قواعد سئو سایت خود را ارتقا بخشیده و در جایگاهی بالاتر از سایر رقبا قرار بگیرد. در مقابل سئوی جعلی قرار دارد که به زبان ساده با استفاده از تقلب و اقدامات غیر اخلاقی سعی کنید حریف را از میدان به در کنید. 

آیا سئوی کلاه سیاه یا جعلی امکان پذیر است

زمانی که شما در سئو عملکردی ضعیف و ناقص از خود ارائه بدهید مسلما جایگاه شما در نتایج سئو دچار آسیب خواهد شد به عنوان مثال زمانی که شما به وب سایت های بی کیفت لینک بدهید یا حتی از یک سایت بی کیفیت لینک بگیرید نتیجه ی عکس خواهد داد پس با این تفاسیر در صورتی که فردی این سئوی مخرب یا ضعیف را برای سایت شما انجام بدهد و این کار را باید به شکل کاملا هوشمندانه ای انجام دهد تا گوگل متوجه ی این موضوع نشود با توجه به این فرایند سئوی جعلی یا منفی می گویند. 
با توجخ به اینکه سئوی کلاه سیاه وجود دارد اما این مسئله نباید موجب وحشت کاربران اینترنتی و صاحبان سایت ها شود به این علت که سئوی جعلی یا منفی در پروسه ی بسیار طولانی مدت جواب داده و نیاز مند یک انرژی بالا است. اما این مسئله را باید مد نظر داشته باشید که اگر رقبای سرسختی برای مدت زمان طولانی ای دارید که در برخی از کلید واژه در رتبه های بالاتر از آن ها قرار دارید بهتر است که این احتمال بدبینانه را در گوشه ی ذهن تان داشته باشید.

تکنیک های مختلف در سئوی کلاه سیاه 

سئو کلاه سیاه

استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی

منظور از این عملکرد پر کردن محتوای سایت با کلمات کلیدی مشخص است و با هدف کسب رتبه در موتورهای جستجو انجام می گیرد. افزودن چندین متن از کلمات کلیدی در جایی که هیچ ارزشی ندارند ، تجربه بدی را برای کاربران ایجاد می کند. همچنین ممکن است باعث شود صفحه شما در محتوای های غیر مرتبط رتبه بندی شود.

مخفی کاری

شامل نمایش دو نسخه ی متفاوت از محتوای یک آدرس است که به کاربران و موتورهای جستجو نمایش داده می شود. سایت هایی که از این ترفند استفاده می کنند هدف شان این است که در حوزه ی کلمات کلیدی نامرتبط با حوزه ی کاری شان در موتور جستجوی گوگل کسب رتبه کنند. سایت های اسپم معمولا برای پنهان کردن محتوای غیر مجاز خود و فریب گوگل از این فرایند بهره می گیرند. 

پیشنهاد کار در منزل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی